lunes, 31 de enero de 2011

6e DIA AL MUSQAT FESTIVAL


Avui hem avancat forca amb el dibuix, tambe hem sortit a la premsa de Oman, adjunto el retall del reportatge, (com s'esten clarament en arab) no se en quin paragraf parla d'un tal Toni Ortiz i tal.... La entrevista ha ant be, ara hi ha gent que em para perl carrer i em diu pel meu nom, o em diuen coses com a ra How are you Toni ? sort que el dibux el fem a hores de nit, des de les 5 de la tarda a les 11 de lanit, ja que durant el dia fa molta calor

4 comentarios:

toni dijo...

A veure si després de sortir a la premsa et surt una tourné per els països àrabs. felicitats

Anónimo dijo...

que "xulo", m'agrada molt.
Fa gràcia el diari he?

ramonredorta dijo...

Hola Toni! Ens han agradat molt els dibuixos, i com sempre t'han sortit genials, ets únic !!!
Que bé que puguis anar amb pantalonets, perquè aquí... quedaries encongit!
Que gaudeixis molt d'aquesta experiència.
Un petonàs!
Ramon, Maria, Arnau i Pau.

Núria dijo...

HOLA TONI!
Veus com al final has sortit al diari...jejeje
a reveure.