miércoles, 9 de febrero de 2011

14, 15 i 16e DIA A OMAN

Avui es el meu darrer dia a Oman, durant aquest ultims dies estic realitzant aquest dibuix que veieu (el Jurassic), val a dir que l'estic fent de manera improvisada, o sigui que no m'he fet cap esboc previ, o sigui que em vaig plantar alla davant i vaig anar fent ratlles a veure que em sortia.

 Em quedo amb un molt bon regust de boca d'haber tingut aquesta experiencia i sobretot d'haber conegut un pais fantastic amb bona gent i bons amics(molt lluny del que ens arriba a traves dels mitjans de comunicacio). Una de les coses que mes m'agraden d'aquesta meva feina es la de poder viatjar i compartir el meu treball amb gent d'altres, paisos i d'atres cultures, el mon esta ple de bona gent i aqui n'hi ha molta. Recordo una vegada a Portugal, al poble de Pinhal Novo, on vaig tenir la sort de conviure durant uns dies a casa de'n Rui Ferreiro em va dir una frase que em va quedar per sempre. HEM VINGUT AL MON PER A FER AMICS.

6 comentarios:

Bardaguer dijo...

Cel.lebro que hagis pogut gaudit d'aquesta magnifica experiència, l'he seguit fins el final.
Et felicito pels teu dibuix, és realment una maravella.

Molta sort des de Fogue i bon viatge de tornada!

Núria

Gemma dijo...

ES fàntastic,i més per ser improbitssat.
Aprofita, que s'acaba.

Gemma

Anónimo dijo...

Hola Toni!
Quina llástima que tot lo bo s'acaba.
Quina sort de tenir aquesta feina,que a part de fer-la amb molt de gust, et perme't viatjar i coneixer mon.
A nosaltres també ens alegres amb aquests dibuixos i, explicant-nos les experiencies.
Fina aviat.

Núria.

Anónimo dijo...

toni,
estamos muy contentos y satisfechos. Estás cumpliendo el sueño de tu vida.
Eres un artistazo!!! Tenemos ganas de recibirte y darte un abrazo. Eres un sol.
papa y mama

Teresa dijo...

Quina dita tan bonica, la del teu amic portuguès! I que ens costi tan d'entendre-ho, sobretot als grans!
Felicitats per aquesta feina que et permet treballar i fer amics arreu del món!
Des de l'escola de Folgueroles.

Anónimo dijo...

T'ha quedat molt bé, disfruta la que aixo nomes passa 2 o 3 cops a la vida.


Anims