lunes, 29 de agosto de 2011

LA VUELTA, 5a Etapa. Valdepeñas de Jaén.

Aquesta nit hem dormit a Granada, la gran sorpresa al matí és que m'han robat els adhesius d'acreditació que porto enganxats a la furgo. Hem sortit a les 12 del migidia cap a Valdepeñas de Jaén, ens hem trobar la carretera general tallada i hem hagut de fer un grapat de camins de carro pel mig de camps d'oliveres i pobles perduts fins a arribar al nostre destí, amb una calor horrorosa. Un cop arribats, em muntat el mural i hem dinat en un bar d'un carrer molt estret.


Ha vingut molta gent, la qual cosa ha permès acabar més d'hora de l'habitual. Els meus companys han anat a dormir a l'Hotel de Jaén, mentre que jo he anat a dormir a Zamoranos, un petit poble de la província de Córdoba on viu la meva tieta Antonia, he sopat allà juntament amb els meus cosins, llavors he dormit com un rei. demà em llevaré d'hora per anar a córrer prop del riu i llavors retorvar-me amb els meus companys a Jaén.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Apa noi...! no t'estàs de res... ja m'agradaria estar en el teu lloc. Continua així d'animat. Una abraçada. Encarna