martes, 20 de septiembre de 2011

LA VUELTA, ETAPA DE BILBAO.

Avui som a Bilbao, al  centre de la ciutat. Hi ha molta vigilància policial per tot arreu, diuen que a la tarda hi haurà una manisfestació independentista.
Pintem el mural a la línia de meta un cop arriben els nens de la vuelta júnior, a les 13.30 h. és la millor participació de nens en el mural de tota la Vuelta, tant per la implicació en el mural, com l'interés i l'ordre. Ha sigut el millor sens dubte.
Després he anat a dinar i visitar el Guguengeim.
En quant a l'etapa ciclista ha sigut la més emocionant de totes, ha guanyat un jugador vasc, i els carrers de Bilbao eren un esclat d'emoció. Mai no havia sentit una sensació tan emotiva i emocionant d'un poble volcat en un esport. Vaig quedar contagiat de l'ambient i vaig compartir la emoció dels Vascos. LLavors vaig anar a San Mamés i vaig comprar 3 samarretes de l'Athletic Club als meus fills.
Avui enm a dormir a Vitoria on demà es celebra el proper final d'etapa.

No hay comentarios: