miércoles, 21 de septiembre de 2011

LA VUELTA, MADRID (DARRERA ETAPA)

Avui hem darribat d'hora a Madrid, ens hem instll·lat a la Cibeles, és la darrera etapa i la zona de final de meta és súper gran, molt més gran que les darreres etapes, han habilitat grades i més espais amb zones vip.  El meu espai també és més gran de l'habitual. Avui també hi ha etapa júnior. Són les 13.00 h, i hi ha moltíssima gent, dibuixo el mural on he il·lustrat la puerta de Alcalà, ciclistes i també els meus companys de viatge dins del mateix mural, hem rigut molt.
Han vingut molts nens la qual cosa m'ha permès acabar el mural d'hora. Llavors hem anat a dinar a un dels restaurants del Barnaveu, he aprofitar per anar a cagar i fregar-me amb "paper blanc", naturalment.

Avui l'etapa ha acabat més tard de l'habitual, he recollit tot, m'he acomiadat dels meus companys de viatge i he anat a sopar i dormir a casa del meu bon amic Cédric. Demà al matí tornada cap a casa amb tranquilitat. A estat una bona esperiència professional i humana, d'on sempre en treus un bon grapat d'amics.

Fins la propera !

No hay comentarios: